مهم نیست سال های متمادی از عمر کسب و کار شما گذشته است یا صاحب کسب و کاری کوچک و نوپا هستید. در هر صورت بخش مهمی از وقت شما برای طراحی استراتژی بازاریابی صرف می شود.

با دسته‌ بندی درست مشتری‌ها می ‌توانید اس ام اس های تبلیغاتی را به صورت بهینه ارسال کنید. در واقع شما با این کار ، فقط پیامکی که واقعا نیاز است را به هر گروه ارسال می ‌کنید و از هدر رفت هزینه ‌های تبلیغاتی خودتان هم جلوگیری می‌ کنید.

با یک دسته ‌بندی درست، محتوای ارزشمند تری از طریق پیامک منتقل شده و مخاطب ارتباط بیشتری با پیامک شما برقرار می ‌کند. در نهایت این ارتباط باعث افزایش فروش شما می ‌شود.

مشتریان خود را طبق: علایق و سلایق، سطح مالی، مشخصات فردی، موقعیت جغرافیایی و. دسته بندی کنید.

فایدۀ استفاده از سامانه پیامکی و طبقه بندی مشتریان این است که تبلیغات شما به جای درستی می ‌رود و هزینه ‌هایتان با ارسال پیامک به مخاطبان غیرهدف، هدر نمی ‌رود.

یادآوری به مشتریان از طریق پنل پیامکی

کسب و کارهای بسیاری در صنایع مختلف وجود دارد که از SMS برای یادآوری به مشتریان خود استفاده می کنند.

زمان سررسید پرداخت را یادآوری می کنند.

از یک روز قبل، ساعت و مکان ملاقات با مشتری را یادآوری می کنند.

چنانچه مهلت تخفیف ‌ها رو به پایان باشد با یک پیام کوتاه آن را به مشتری اطلاع می دهند.

وقتی که سفارشات آماده باشد، با یک اس‌ام‌اس به مشتری اطلاع می دهند.

قیمت پنل اس ام اس

یک راه موثر و مطمئن برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده از پنل اس ام اس است. پیام ها معمولا ظرف چند دقیقه ارسال می شوند. به علاوه، 98 درصد از تمام پیام های SMS توسط مشتری باز می شود. هیچ کدام از ابزار های ارتباطی با این نرخ بازدید در مقایسه با هزینه های پایین آن، نمی تواند با استراتژی استفاده از پنل پیامکی رقابت کند. نمی توان انکار کرد که استفاده از سامانه پیامکی یک روش مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان با حداکثر بازده سرمایه گذاری را فراهم می کند.

دریافت بازخورد مشتری

استفاده از پنل پیامک انبوه فقط به ارتباط یک طرفه و ارسال پیام به مشتریان ختم نمی شود، یک رابطه دو طرفه با مشتری است، از رفتار او بازخورد می گیرد و نظرات انتقادات و پیشنهادات او را جمع آوری می کند. به عنوان صاحب کسب و کار می توانید از اطلاعات دریافت شده برای ایجاد تغییرات مثبت و پیاده سازی آن در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

پیگیری ها

می دانید که پیامک های تبلیغاتی بیشتر از سایر روش ها توسط مشتریان دیده می شود. ممکن است مخاطبان ما عضو رسانه های اجتماعی نبوده یا برای چک کردن ایمیل هایشان به اینترنت دسترسی نداشته باشند. بنابراین، با ارسال پیامک انبوه به بانک اطلاعاتی که قبلا ازمشتریان خود جمع آوری کرده ایم با سرعت بیشتر و نرخ بازدید بالاتری پیام خود را به مخاطب می رسانیم.


هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

مشتریان ,های ,اس ,یک ,استفاده ,پیام ,اس ام ,را به ,می کنند ,با یک ,به مشتریان ,برای برقراری ارتباط
مشخصات
آخرین جستجو ها