مهم نیست سال های متمادی از عمر کسب و کار شما گذشته است یا صاحب کسب و کاری کوچک و نوپا هستید. در هر صورت بخش مهمی از وقت شما برای طراحی استراتژی بازاریابی صرف می شود.
با دسته بندی درست مشتریها می توانید اس ام اس های تبلیغاتی را به صورت بهینه ارسال کنید. در واقع شما با این کار ، فقط پیامکی که واقعا نیاز است را به هر گروه ارسال می کنید و از هدر رفت هزینه های تبلیغاتی خودتان هم جلوگیری می کنید.
با یک دسته بندی درست، محتوای ارزشمند تری از طریق پیامک منتقل شده و مخاطب ارتباط بیشتری با پیامک شما برقرار می کند. در نهایت این ارتباط باعث افزایش فروش شما می شود.
مشتریان خود را طبق: علایق و سلایق، سطح مالی، مشخصات فردی، موقعیت جغرافیایی و. دسته بندی کنید.
فایدۀ استفاده از سامانه پیامکی و طبقه بندی مشتریان این است که تبلیغات شما به جای درستی می رود و هزینه هایتان با ارسال پیامک به مخاطبان غیرهدف، هدر نمی رود.
یادآوری به مشتریان از طریق پنل پیامکی
کسب و کارهای بسیاری در صنایع مختلف وجود دارد که از SMS برای یادآوری به مشتریان خود استفاده می کنند.
زمان سررسید پرداخت را یادآوری می کنند.
از یک روز قبل، ساعت و مکان ملاقات با مشتری را یادآوری می کنند.
چنانچه مهلت تخفیف ها رو به پایان باشد با یک پیام کوتاه آن را به مشتری اطلاع می دهند.
وقتی که سفارشات آماده باشد، با یک اساماس به مشتری اطلاع می دهند.
قیمت پنل اس ام اس
دریافت بازخورد مشتری
پیگیری ها
می دانید که پیامک های تبلیغاتی بیشتر از سایر روش ها توسط مشتریان دیده می شود. ممکن است مخاطبان ما عضو رسانه های اجتماعی نبوده یا برای چک کردن ایمیل هایشان به اینترنت دسترسی نداشته باشند. بنابراین، با ارسال پیامک انبوه به بانک اطلاعاتی که قبلا ازمشتریان خود جمع آوری کرده ایم با سرعت بیشتر و نرخ بازدید بالاتری پیام خود را به مخاطب می رسانیم.